Oud-besturen

Hier zijn alle oud-besturen van de vereniging te vinden

Vijfde bestuur der S.V. Educa

Wij willen het vijfde bestuur van Studievereniging graag bedanken voor hun inzet als bestuur van Educa. Het vijfde bestuur heeft bestaan uit Jens Kingma als voorzitter, Tessa van den  Hatert als secretaris, Sander Bakker als penningmeester, Carlijn Ravenhorst als commissaris financiën en Tamira Vos als vice-voorzitter .

Bes5.jpg
Bestuur 5 met v.l.n.r. Sander Bakker, Tessa van der Hatert, Jens Kingma, Carlijn Ravenhorst en Tamira Vos

Vierde bestuur der S.V. Educa

Wij willen het vierde bestuur van Studievereniging graag bedanken voor hun inzet als bestuur van Educa. Het vierde bestuur heeft bestaan uit Doedeke Bouma als voorzitter, Noah Horsting als secretaris en Daniël Böhm als penningmeester.

bes_4.jpg
Bestuur 4 met v.l.n.r. Noah Horsting, Doedeke Bouma en Daniël Böhm

Derde bestuur der S.V. Educa

Wij willen het derde bestuur van Studievereniging Educa graag bedanken voor hun inzet voor de vereniging. Het derde bestuur heeft bestaan uit Alex van der Stadt als voorzitter, Madelief Siebelhoff als penningmeester, Suzanna de Ruyter als secretaris  en Daniël Böhm als vicevoorzitter/ penningmeester per April 2021

Tweede bestuur der S.V. Educa

Wij willen het tweede bestuur van Studievereniging Educa graag bedanken voor hun inzet voor de vereniging. Het tweede bestuur heeft bestaan uit Fabian Driessen als voorzitter, Frank Hoogenboom als penningmeester, Tanja Nawroth als secretaris en Melle Klein als vicevoorzitter.

Eerste bestuur der S.V. Educa

In 2017 is Educa opgericht door het eerste bestuur.
Educa bedankt Robin de Leeuw (voorzitter), Chiel Boot (vice-voorzitter), Dilara Bagci (secretaris), Pim Burghoorn (penningmeester) en Arne van Harten (algemeen bestuurslid) hartelijk voor hun inzet.

Zonder hen zou er geen Educa zijn geweest!

Bes1.jpg
Bestuur 1 met v.l.n.r. Arne van Harten, Chiel Boot, Dilara Bagci, Robin van Leeuwen en Pim Burghoorn