Zesde bestuur der Studievereniging Educa

Bestuur_5_-_Serieus.JPG
Bestuur 5

Hieronder stelt het huidige bestuur van de vereniging zich graag voor:

Lotte Klootwijk - Voorzitter

Hoi! Mijn naam is Lotte Klootwijk en dit jaar vervul ik de rol van voorzitter binnen het zesde bestuur der Studievereniging Educa. Ik ben 20 jaar en ik zit in het tweede jaar van de opleiding tot docent scheikunde. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen, zeilen, een serie te kijken of om dingen te ondernemen met vrienden. Daarnaast ben ik echt een gezelligheids persoon en houd ik heel erg van een praatje maken, dus aarzel niet om een keer op me af te stappen als je me ziet! Ik hoop er een super mooi jaar van te kunnen maken en jullie te zien op de borrels, activiteiten en lezingen!

Foto_Lotte.JPG
Lotte Klootwijk - Voorzitter

Foto_Jacky.JPG
Jacky Gerritsen - Secretaris

Jacky Gerritsen -  Secretaris

Hoi! Mijn naam is Jacky Gerritsen en dit jaar vervul ik de rol van secretaris binnen het zesde bestuur der Studievereniging Educa. Ik ben 21 jaar en ik zit in het derde jaar van de opleiding tot docent aardrijkskunde. Ik ben een ietswat verlegen persoon, tot je me beter kent en dat praat ik de oren van je hoofd. Ik ben een groot fan van boeken lezen of de Sims spelen en heb een te grote stenen verzameling. Ik heb erg veel zin in het jaar en zie jullie graag een keer bij Educa activiteiten!

Jimme van Eijk - Penningmeester

Hoi! Ik ben Jimme van Eijk en dit jaar vervul ik de rol van penningmeester binnen het zesde bestuur van Educa. Ik ben 21 jaar oud en ik zit in mijn tweede jaar van de opleiding tot docent biologie. Ik ben een sociaal dier en hou ervan om een praatje te maken dus aarzel niet om op mij af te stappen als je mij ziet! Mijn vrije tijd besteed ik aan plantjes verzorgen, fietsen, waterpolo en als ik de tijd heb game. Ik ben enthousiast voor dit bestuursjaar en zie je graag op de activiteiten!

Foto_Jimme.JPG
Jimme van Eijk - Penningmeester

Foto_Anouk.JPG
Anouk Witteveen - Vice-voorzitter

Hoi! Ik ben Anouk Witteveen en dit jaar vervul ik de rol van vice-voorzitter in het zesde bestuur van Educa. Momenteel zit ik in mijn 2e jaar van de opleiding leraar natuurkunde en ik ben 22 jaar oud. Ik ben een spontaan persoon en hou ervan om een gezellig drankje te doen. Mocht je mij tegenkomen, wees dan vooral niet bang om een praatje te maken. Ik heb heel veel zin in het jaar en zie jullie graag terug op de Educa activiteiten!