Introkamp

Wat leuk dat je enthousiast bent voor het introkamp; The IDEA!

Ben jij een enthousiaste aankomende student die klaar is voor een onvergetelijke start van je studentenleven? Dan is The IDEA precies wat je zoekt! We zullen 4 dagen lang alles in het teken zetten van de aankomende studenten en hun studietijd. Tijd genoeg dus om je nieuwe medestudenten te leren kennen. Alle aankomende studenten van Instituut Archimedes zijn welkom, het maakt niet uit of je wel of geen lid bent of wordt van Educa. Kortom: ga jij volgend jaar een lerarenopleiding doen op de HU? Ga dan mee op introkamp en start je studie goed!

Handige informatie:

Locatie: Groepsaccommodatie Beusink Lievelde

Datum: Donderdag 22 t/m zondag 25 augustus 2024

Kosten: Slechts €95,- (Dit is inclusief vervoer, verblijf, eten en toffe activiteiten! Voor de drank zal je op het kamp met munten betalen, fris is gratis)

Waarom zou je deelnemen aan het introkamp van S.V. Educa?

1. Je leert medestudenten van Instituut Archimedes kennen. Aankomende studenten van alle lerarenopleidingen van de Hogeschool Utrecht mogen mee op het introkamp! Hierdoor leer je niet alleen nieuwe klasgenoten kennen, maar ook andere studenten van de lerarenopleidingen! Het introkamp is een perfecte kans om nieuwe vrienden te maken die je tijdens je tijd aan de studie nog vaak genoeg tegen zal komen.
  2. Je maakt kennis met Studievereniging Educa. Het introkamp wordt georganiseerd door Educa, en biedt dus een mooie gelegenheid om kennis te maken met de studievereniging voor lerarenopleidingen! Hierdoor weet je al wat de vereniging inhoudt en kan je al een aantal leden.
  3. Je creëert mooie herinneringen. Tijdens het introkamp zal je genoeg meemaken en zul je deze herinneringen en ervaringen zeker je hele studietijd meenemen.
  4. Je gaat niet op ontgroeningskamp. Studievereniging Educa is een studievereniging voor alle lerarenopleidingen van de Hogeschool Utrecht. Dit houdt in dat niets moet en alles mag. Het introkamp zal dus geen ontgroeningskamp zijn, maar een kamp waarop je vooral je medestudenten leert kennen!

Beperkte plaatsen

Aarzel niet, en schrijf je vandaag nog in voor het introkamp! Er zijn beperkte plaatsen, dus bemachtig nu snel je plekje. De inschrijvingen zullen sluiten op zondag 11 augustus 23:59

Schrijf je snel in via:

Tot snel!

Annuleren

Let op: annuleren is mogelijk tot en met 31 juli. Vanaf 1 augustus is annuleren dus niet meer mogelijk! Bij annulering krijg je de helft van de kosten (€47,50) terug.

acb94c3d92c043acaab813033c8108c0.jpg