Geschiedenis Educa

De bedenkers van studievereniging Educa hebben in mei 2018 het idee in de wereld gebracht om een studievereniging te starten, waarna ze samen met de andere bestuursleden een oprichtingsbestuur hebben gevormd. Vanaf november 2018 hebben de eerste activiteiten, onder leiding van het oprichtingsbestuur, plaatsgevonden. Op 14 november 2018 heeft de officiële opening van studievereniging Educa plaatsgevonden op de Hogeschool Utrecht. Op 11 december 2018 heeft het oprichtingsbestuur de statuten ondertekend en was studievereniging Educa officieel een studievereniging. Waarna het eerste bestuur der studievereniging Educa is ingesteld. In het eerste jaar heeft de vereniging een top van 110 leden bereikt en hebben er 15 activiteiten plaatsgevonden. Op 1 oktober 2019 is het eerste bestuur der studievereniging Educa ontslagen en is het tweede bestuur geconstitueerd. Waarmee het eerste jaar van studievereniging Educa fameus was afgesloten.

Oprichtingsbestuur.jpg
Oprichtingsbestuur met v.l.n.r. Chiel Boot, Pim Burghoorn, Robin de Leeuw, Dilare Bagci en Arne van Harten