Educatieve activiteiten commissie

De educatieve commissie houdt zich bezig met het organiseren van lezingen en workshops, bijvoorbeeld de Lezing van René Karman. Heb jij een idee voor een lezing of workshop? Stuur ons dan een bericht!

Feestborrel commissie

De feestborrel commissie houdt zich bezig met het organiseren van feesten en onze maandelijkse borrels. Heb jij een idee voor een thema? Stuur dan een berichtje naar ons!

Activiteitencommissie

Bij de activiteitencommissie organiseer je verschillende excursies en activiteiten, zoals bijvoorbeeld een Mariokart toernooi en lasergamen. Heb jij leuke ideeën voor een nieuwe activiteit? Stuur ons dan een berichtje!

Public relations commissie

De PR-commissie houdt zich bezig met onder andere leden- en sponsorwerving. Zo worden we groter en heb jij een groter netwerk! Ook creatieve updates van wat er gebeurt bij Educa is hier een belangrijk onderdeel van. Heb je leuke ideeën op het gebied van leden- en sponsorwerving, stuur die ons dan vooral!

Nieuwsbrief commissie

De nieuwsbrief commissie stuurt elke maand een nieuwsbrief naar de leden waarin ze je op de hoogte houden van de ontwikkelingen en aankomende activiteiten van Educa.

Kascommissie

De kascommissie hebben een controlerende taak. Zij controleren elk jaar de financiële begroting van de penningmeester. Kijken of alle inkomsten en uitgaven legitiem zijn, of er geen uitgaven zijn vergeten en of er een goede balans is tussen inkomsten en uitgaven zijn de hoofdverantwoordelijkheden.