Uitschrijven

Hieronder tref je de informatie omtrent je uitschrijving als lid (Art: 10. Lid 1b).

Ingekorte toelichting

Wil je je uitschrijven bij de grootste studievereniging voor toekomstige onderwijzers in Utrecht? Dat vinden we heel jammer, maar dat doe je zo.

Log hieronder in via jouw Educa account en je wordt automatisch doorgestuurd naar de uitschrijf pagina.

Bij verdere vragen mail naar acude.[antispam].@hu.nl

Statutaire toelichting

De statuten der s.v. Educa (hierna te noemen de statuten) spreken van een wettelijk opzegtermijn van 4 weken welke plaats vindt tegen het einde van het boekjaar (Art: 11. Lid 2.). Het boekjaar eindigt wanneer het nieuwe collegejaar begint. Uitschrijving in de maand augustus is daarom statutair, zonder inachtneming van een opzegging door de vereniging (Art: 26. Lid 1.), niet mogelijk.

Inloggen

Aanmelden als nieuw lid

Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?