Welkom op de pagina van de introcommissie van s.v. Educa.

De introcommissie zet zich in om de nieuwe studenten aan de lerarenopleidingen een goed en vooral ook gezellige start te bieden aan hun nieuwe studie.

Dit heeft de vereniging de afgelopen jaren gedaan door middel van een introkamp. Hierbij verkennen we Utrecht, en hebben we een kamp op een leuke locatie! Daar hebben we op locatie een gezellig kamp gehad, met onder andere een workshop, biercantus en een silent disco.

Centraal staat het kennismaken met elkaar, het kennismaken met het docentschap en het kennismaken met Educa in een leuke en ongedwongen sfeer!

Dit jaar bestaat de commissie uit

Lotte Klootwijk - Bestuursverantwoordelijke / voorzitter;

Doedeke Bouma - Secretaris;

Ilse Buddingh - Penningmeester;

Tamira Vos - Commissielid;

Heb je interesse in de introcom en wil jij een top introductietijd neerzetten voor aankomende studenten? Mail dan naar ortni.[antispam].@studieverenigingeduca.nl

The Fourth IDEA.
IntroDagen Educa & Archimedes

Er zijn geen activiteiten gevonden volgens de opgegeven criteria