IntroDagen Educa&Archimdes: The second IDEA 23 t/m 25 augustus

maximaal 60
Aantal beschikbare plaatsen

Aankomende studenten opgelet!
Op 23, 24 en 25 augustus 2022 vinden de IntroDagen plaats namens Studievereniging Educa. introdagen-2022-1

Na vorig jaar een geweldige eerste introdag te hebben gehad doen we er dit jaar nog een stapje boven op. Met de The second IDEA gaan we deze keer liefst 3 dagen met aankomende studenten van alle lerarenopleidingen naar een mooie accomodatie.

Wat gaan we allemaal doen?
Vooral je medestudenten leren kennen door leuke activiteiten en spelletjes samen te doen. Een stukje van Utrecht te zien. Verder zullen er tips en tricks over de lerarenopleidingen komen via workshops, gaan we zeker met elkaar een feestje maken en krijg jij meer te horen over wat de studievereniging jou allemaal te bieden heeft.

We hebben dit jaar 60 plekken beschikbaar dus wees er snel bij! Zit het vol? Dan kun je altijd nog aanmelden voor de wachtlijst.

De aanmelding voor de IntroDagen kost €49,50 en daarmee is alles betaald exclusief alcohol. De kosten hiervoor bedragen €1,50 per biertje of wijntje.

Bij vragen stuur ons zeker een berichtje via ruutseb.[antispam].@studieverenigingeduca.nl of de social media kanalen via @s.v.educa

Heel graag tot 23 augustus!