Educatieve commissie

Hoi! Wat leuk dat je interesse hebt in wat de educatieve commissie allemaal doet!

Als educatieve commissie (ook wel Educom genoemd) houden wij ons bezig met, je raadt het al, de educatieve kant van de vereniging. Wij organiseren namelijk lezingen en workshops voor Educa leden en studenten van instituut Archimedes.

Hierbij proberen we te kijken wat er actueel is in de onderwijswereld en waar leden behoefte aan zouden kunnen hebben.

We streven naar één informatieve activiteit per maand en proberen hierbij de lezing en workshop te laten afwisselen.

Onze commissie bestaat op het moment ('23/'24) uit de volgende lieftallige Educa leden:

Charlotte Vermeeren - Voorzitter;

Max Koster - Notulist;

Jimme van Eijk - Penningmeester & bestuursverantwoordelijke;

Jacky Gerritsen - Promopoes.

Mocht je vragen hebben, meer informatie willen of een idee voor een onderwerp als lezing/workshop hebben. Kun je ons een mailtje sturen naar mocudE.[antispam].@studievereningingeduca.nl

Heb je interesse om deel uit te maken van de Educom?

Omdat er elke maand iets leuks en leerzaam neergezet moet worden, vindt de huidige commissie het fijn om 2 keer in de maand te vergaderen. We doen dit dan het liefst met samen eten, een drankje en veel gezelligheid. Tijdens de vergaderingen kijken we wat er actueel speelt en wat nuttig kan zijn voor de leden. Aan de hand van een onderwerp of idee gaan we aan de slag met het zoeken van een gastspreker. Door samen te werken en goed te communiceren kunnen wij met liefde activiteiten neerzetten voor de vereniging.

Wil jij nou ook deel uitmaken van de meest leerzame commissie binnen Educa? Aanmelden kan via de mail!

mocudE.[antispam].@studieverenigingeduca.nl

2024 Activiteit
  Er zijn geen activiteiten gevonden volgens de opgegeven criteria