Op deze pagina vind je ons huidige bestuur en alle eerdere besturen terug.

Het huidige en zesde bestuur van S.V Educa 2023/2024

Lotte Klootwijk

Mijn naam is Lotte Klootwijk en dit jaar vervul ik de rol van voorzitter binnen het zesde bestuur der Studievereniging Educa. Ik ben 20 jaar en ik zit in het tweede jaar van de opleiding tot docent scheikunde. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te lezen, zeilen, een serie te kijken of om dingen te ondernemen met vrienden. Daarnaast ben ik echt een gezelligheids persoon en houd ik heel erg van een praatje maken, dus aarzel niet om een keer op me af te stappen als je me ziet! Ik hoop er een super mooi jaar van te kunnen maken en jullie te zien op de borrels, activiteiten en lezingen!

Jacky Gerritsen

Mijn naam is Jacky Gerritsen en dit jaar vervul ik de rol van secretaris binnen het zesde bestuur der Studievereniging Educa. Ik ben 21 jaar en ik zit in het derde jaar van de opleiding tot docent aardrijkskunde. Ik ben een ietswat verlegen persoon, tot je me beter kent en dat praat ik de oren van je hoofd. Ik ben een groot fan van boeken lezen of de Sims spelen en heb een te grote stenen verzameling. Ik heb erg veel zin in het jaar en zie jullie graag een keer bij Educa activiteiten!

Jimme van Eijk

Ik ben Jimme van Eijk en dit jaar vervul ik de rol van penningmeester binnen het zesde bestuur van Educa. Ik ben 21 jaar oud en ik zit in mijn tweede jaar van de opleiding tot docent biologie. Ik ben een sociaal dier en hou ervan om een praatje te maken dus aarzel niet om op mij af te stappen als je mij ziet! Mijn vrije tijd besteed ik aan plantjes verzorgen, fietsen, waterpolo en als ik de tijd heb game. Ik ben enthousiast voor dit bestuursjaar en zie je graag op de activiteiten!

Vice-voorzitter

Anouk Witteveen

Ik ben Anouk Witteveen en dit jaar vervul ik de rol van vice-voorzitter in het zesde bestuur van Educa. Momenteel zit ik in mijn 2e jaar van de opleiding leraar natuurkunde en ik ben 22 jaar oud. Ik ben een spontaan persoon en hou ervan om een gezellig drankje te doen. Mocht je mij tegenkomen, wees dan vooral niet bang om een praatje te maken. Ik heb heel veel zin in het jaar en zie jullie graag terug op de Educa activiteiten!

Het vijfde bestuur van S.V Educa 2022/2023

Wij willen het vijfde bestuur van Studievereniging graag bedanken voor hun inzet als bestuur van Educa. Het vijfde bestuur heeft bestaan uit Jens Kingma als voorzitter, Tessa van den  Hatert als secretaris, Sander Bakker als penningmeester, Carlijn Ravenhorst als commissaris financiën en Tamira Vos als vice-voorzitter.

img-2316

Het vierde bestuur van S.V Educa 2021/2022

Wij willen het vierde bestuur van Studievereniging graag bedanken voor hun inzet als bestuur van Educa. Het vierde bestuur heeft bestaan uit Doedeke Bouma als voorzitter, Noah Horsting als secretaris en Daniël Böhm als penningmeester.

whatsapp-image-2022-10-04-at-10-53-24-am

Het derde bestuur der Studievereniging Educa

Wij willen het derde bestuur van Studievereniging Educa graag bedanken voor hun inzet voor de vereniging. Het derde bestuur heeft bestaan uit Alex van der Stadt als voorzitter, Madelief Siebelhoff als penningmeester, Suzanna de Ruyter als secretaris  en Daniël Böhm als vicevoorzitter/ penningmeester per April 2021

Het tweede bestuur der Studievereniging Educa

Wij willen het tweede bestuur van Studievereniging Educa graag bedanken voor hun inzet voor de vereniging. Het tweede bestuur heeft bestaan uit Fabian Driessen als voorzitter, Frank Hoogenboom als penningmeester, Tanja Nawroth als secretaris en Melle Klein als vicevoorzitter.

Het eerste bestuur der s.v. Educa

In 2017 is Educa opgericht door het eerste bestuur.
Educa bedankt Robin de Leeuw (voorzitter), Chiel Boot (vice-voorzitter), Dilara Bagci (secretaris), Pim Burghoorn (penningmeester) en Arne van Harten (algemeen bestuurslid) hartelijk voor hun inzet.

Zonder hen zou er geen Educa zijn geweest.

photo-2019-10-15-18-39-54