Studievereniging Educa

Welkom op de site van studievereniging Educa

Educa is een studievereniging voor alle studenten op het instituut Archimedes. Studievereniging Educa organiseert activiteiten voor studenten van de lerarenopleidingen. Er worden lezingen en workshops georganiseerd inclusief borrels die fysiek, maar in deze tijd vaak digitaal, gehouden worden. Educa is een toegankelijke aanvulling op je studietijd, dus schroom niet lid te worden voor slechts 15,- per jaar. Jij wordt lid, wij faciliteren de rest. Dan garanderen we dat je weet wat jij aan Educa hebt tijdens je studietijd; zowel voor stageproblemen of moeite met vakken. Daarom staan we samen sterk: sterk voor het docentenschap.

Lesgeven op afstand, wat nu?

Op 28 oktober om 18:30 organiseert Educa de workshop Gamedidactiek, gegeven door Martijn Koops (natuurkunde docent aan de HU)! De workshop gaat over het gamificatie (toevoegen van spelprincipes aan activiteiten) en het ontwerpen van educatieve games. Super handig voor je stage dus. Twijfel niet en meldt je aan via de button op de homepage!

Ledenteller

Aantal Leden